{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

بنیامین مسافر نیویورک شد

بنیامین مسافر نیویورک شد
کدخبر : 7801

انیمیشن سینمایی «بنیامین» به دوازدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم مستقل یونیورسال راه یافت.

به گزارش هنر ام‌روز، فیلم سینمایی انیمیشن «بنیامین» به دوازدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم مستقل یونیورسال راه یافت.

فیلم سینمایی انیمیشن «بنیامین» پس از حضور در سی و دومین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان در اصفهان و کسب جایزه بهترین انیمیشن سینمایی به دوازدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم مستقل یونیورسال راه یافت.

جشنواره بین‌المللی فیلم مستقل یونیورسال که فعالیت خود را از سال ۲۰۰۷ با مرکزیت شهر نیویورک آمریکا آغاز کرده‌است، هر سال در یکی از کشورهای اروپایی یا آمریکایی در روزهای ۲۹ و ۳۰ اکتبر به صورت آنلاین برگزار می‌شود.

انیمیشن سینمایی «بنیامین» محصول موسسه پویانمایی «آینده‌نگار» به تهیه‌کنندگی مصطفی حسن‌آبادی و کارگردانی محسن عنایتی است.

در خلاصه داستان «بنیامین» آمده است: «خرابکاری‌ آشر، دوست بامزه اما دست و پا چلفتی بنیامین باعث اسارت مادر بنیامین توسط سربازان پادشاه می‌شود. بنیامین تصمیم می‌گیرد برای نجات مادرش به سفری پرخطر برود و این سرآغازی است برای ماجراهای پرفراز و نشیب بنیامین و آشر…»

فیلم سینمایی «بنیامین» پیش از این در جشنواره‌های بین‌المللی انیمیشن و کارتون سئول(سیکاف ۲۰۲۱)، زوما در نیجریه، کووتو در تانزانیا و انیمافیلم در کشور آذربایجان حضور داشته است و در جشنواره کووتو تانزانیا برنده بهترین فیلم داستانی و بهترین کاراکتر انیمیشن شده‌است.

پخش بین‌المللی این اثر در اختیار گروه عماریار و شرکت فیلمارکت به مدیریت سونیا سرلک است.

 

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها