{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

محسن نامجو:

«کسی را از کار می‌اندازید که یک ساعت نفس کشیدنش برابر با ۶ ماه زندگی کردن شماست!»

«کسی را از کار می‌اندازید که یک ساعت نفس کشیدنش برابر با ۶ ماه زندگی کردن شماست!»
کدخبر : 3309

سال گذشته و با شکل گیری جنبش من‌هم در ایران روایاتی از از ازار جنسی توسط محسن نامجو خواننده ایرانی نیز مطرح شد. محسن نامجو شهریور ۱۳۹۹ با انتشار ویدیویی تمامی این اتهامات را قویا تکذیب کرد. صحبت‌ها و حواشی ادامه داشت تا اینکه روز جمعه محسن نامجو ویدیویی با محتوای دلجویی و عذرخواهی از زنان ازار دیده را منتشر کرد و اعلام کرد که می‌خواهد در کنار این جنبش باشد و‌ نه مقابلش.

هنرام‌روز: کاربران زیادی در شبکه‌های اجتماعی بعد از انتشار این ویدیو به ان واکنش نشان دادند. از تحسین محسن نامجو تا انتقاد از ادبیاتش در حین خواندن متن عذر خواهی. ساعاتی بعد اما پیج اینستاگرام فمنیسم روزمره فایل صوتی از محسن نامجو را منتشر کرد که تمامی صحبت‌های دلجویانه او را زیر سوال برد. او در این فایل صوتی که به نظر می‌رسد پیش از انتشار ویدیوی عذر خواهی ضبط شده با گفتاری تحقیر امیز نسبت به زنان ازار دیده و کلیه زنان صحبت می‌کند و تمامی اقدامات در خصوص افشاگری ازارهای جنسی را در جهت رسیدن به شهرت و هویت و حسادت می‌داند و به فعالان زن و فمنیست‌ها را به دو دسته با سواد و بی سواد تقسیم می‌کند.

در ادامه ایمیلی از نامجو به یکی از ازار دیدگان منتشر شد که در بخشی از ان امده: «صد سال دیگر اسم منه که اون بالاست و این حرکت شما یک ماه دیگه فراموش شده. ساری :)

محسن»

در پی انتشار فایل صوتی از محسن نامجو که در ان به افزایش فالوورهایش در اینستاگرام و اسپاتیفای در پی اتفاقات سال گذشته و شکل گیری جنبش من‌هم اشاره می‌کند و می‌گوید: «‎Any publicity is good publicity »

بسیاری از کاربران او را در اسپاتیفای بلاک کردند.

رفتارهای متناقص نامجو در خصوص اتهامات مطرح شده مورد توجه بسیاری قرار گرفتند و ان‌ها متن‌هایی درباره‌اش منتشر کردند که در ادامه برخی از ان‌ها ضمیمه شده‌است.

 

  • 8CEF5105-052F-474F-9B7E-0F5124A2D5FC
  • 60DC081C-1BE1-4E81-8798-8B45962EF428
  • BB507183-4012-4A4D-8867-4D8CBD914707
ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها