{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

ستاره جوان هالیوود: دیگر مانند گذشته به بازیگران دستمزد نمی‌دهند؛ مجبورم در تبلیغات بازی کنم

ستاره جوان هالیوود: دیگر مانند گذشته به بازیگران دستمزد نمی‌دهند؛ مجبورم در تبلیغات بازی کنم
کدخبر : 15833

بخشی از صحبت‌های سیدنی سوئینی: می‌خواهم یک مادر جوان باشم اما نگران انگ خوردن در این صنعت‌ام.

به گزارش هنر ام‌روز، سیدنی سوئینی، ستاره سریال «سرخوشی» (Euphoria) که نامزد دریافت جایزه امی در دو رشته شده است، از ناامنی اقتصادی در هالیوود صحبت کرد، او با وجودی که دو سریال موفق در کارنامه خود دارد ،می‌گوید بدون درآمدی که از شغل‌های دیگر به جز بازیگری دارد، نمی‌توانست در لس‌آنجلس زندگی کند.

سوئینی و خانواده‌اش از ایالت واشنگتن به لس‌آنجلس نقل مکان کردند تا سیدنی 13 ساله به دنبال رویاهای هالیوودی خود برود، اما سیدنی می‌گوید که برای تامین هزینه‌های زندگی‌اش در لس‌آنجلس و در عین حال باوجودی که به فکر تشکیل خانواده است، نمی‌تواند ۶ ماه مرخصی بگیرد: «من می‌خواهم خانواده تشکیل بدهم، همیشه می‌خواستم یک مادر جوان باشم، و نگران هستم چگونه این صنعت به زنان جوانی که بچه‌دار هستند انگ می‌زند و از دید دیگری به آنها نگاه می‌کند. نگران هستم که اگر کار نکنم، نه درآمدی دارم و نه حمایتی برای فرزندانم خواهم داشت.»

او به خاطر این میزان اضطراب، یک برنامه کاری بسیار سخت تنظیم کرده است. سوئینی علاوه بر بازیگری، مرتباً قرارداد آگهی‌های تبلیغاتی برند‌ها را می‌پذیرد تا خاطرش جمع باشد که از نظر مالی بتواند از خانواده آینده‌اش مراقبت کند، حتی اگر فشار کاری سلامتی او را به خطر بیندازد.»

«اگر بخواهم شش ماه استراحت کنم، درآمدی برای مخارج شش ماهه ندارم. من کسی را ندارم که از من حمایت کند، کسی را ندارم که بتوانم به او برای پرداخت قبض‌ها مراجعه کنم . اگر من فقط بازیگری می کردم، نمی توانستم هزینه زندگی ام را در لس آنجلس بپردازم. آنها مانند گذشته به بازیگران دستمزد نمی‌دهند و با توجه به پلتفرم‌ها دیگر درصدی از پخش و فروش فیلم‌ها و سریال‌ها نمی‌گیرید. . ستاره های مشهور هنوز این درصد را می گیرند، اما من باید 5 درصد را به وکیلم، 10 درصد را به کارگزارانم، 3 درصد یا همچین مقداری را به مدیر برنامه‌هایم بپردازم. من باید هر ماه به مدیر برنامه هایم حقوق بدهم و این بیشتر از وام مسکن من است.»

 

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها