{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

تلخ‌ترین حوادث در صحنه‌ی فیلمبرداری: از شلیک به پسر بروسلی تا له شدن زیر قطار!

تلخ‌ترین حوادث در صحنه‌ی فیلمبرداری: از شلیک به پسر بروسلی تا له شدن زیر قطار!
کدخبر : 16153

سینما هم همچون هر حرفه‌ی دیگری در کنار جذابیت‌های خود بخش‌های تلخ و ترسناکی نیز دارد، که از جمله‌ی آن می‌توان به حوادث تلخ پشت صحنه‌ی فیلم‌ها اشاره کرد.

صحنه فیلمبرداری مخصوصاً در فیلم های اکشن می تواند پر از اتفاقاتِ مختلف باشد و همه را شوکه کند. حتی بسیاری از بازیگران و عوامل فیلم در طول فیلمبرداری جان خود را از دست داده اند. در ادامه تلخ‌ترینِ این اتفاقات در صحنه فیلمبرداری در کل دنیا را به شما معرفی می کنیم که احتمالاً از آن حیرت زده می شوید

سرقت در 60 ثانیه 

این فیلم صحنه های جذابی از خودرو های مختلف را نشان می داد که در سال 1974 ساخته شده بود اما همه چیز آن طور که می خواستند پیش نرفت. این کارگردان به شدت با استعداد بود اما نتوانست مدیریت حرکت خودروها را را به خوبی انجام دهد تا این که یکی از ماشین ها با کابل برق تصادف کرد و راننده آن به سرعت جان خود را از دست داد.

فیلم خارجی

فرار نیمه شب

این فیلم در سال 2014 ساخته شد‌. در طول آن قرار بود که افرادی از ریل قطار عبور کنند و همزمان در حال تیراندازی باشند اما قطار با سرعت غیر قابل پیش بینی به سمت آن ها آمد‌. همزمان با آمدن قطار، تیراندازی هم ادامه داشت و خیلی ها فرار کردند اما دستیار کارگردان خوش شانس نبود و نتوانست از ریل قطار بیرون بیاید و فرار کند تا این که قطار از روی او رد شد.

فیلم خارجی

منطقه گرگ و میش

این داستان به شدت تلخ و تراژدی بود. همه چیز در سال 1982 اتفاق افتاد که یکی از بازیگران همراه با دو فرزندش در حال تیراندازی از هلی کوپتر بودند و سکانس ‌آخر را بازی می کردند. داستان در مورد جنگ ویتنام و هلی کوپترهای ارتش بود تا این که کنترل همه چیز از دست افراد خارج شد. خلبان نتوانست هلیکوپتر را کنترل کند و این بازیگر همراه با دو فرزندش سقوط کرده و جان خود را از دست دادند.

فیلم خارجی

ددپول 2

این فیلم که محصول سال 2017 است، یکی از فیلم های جذاب رینولد است که داستان بسیار منحصر به فردی دارد. وقتی که قرار بود این فیلم را بسازند، تعدادی موتورسیکلت را در طول فیلم نشان دادند که قرار بود نمایش اجرا کنند اما یکی از این صحنه ها با تصادف یکی از موتورسواران به اتمام رسید.

فیلم خارجی

کلاغ

در این فیلم چندین اتفاق تراژدی پشت سر هم رخ داد و تلخ ترینِ آنها؛ این بود که باعث مرگ براندون لی شد که پسر بروسلی بود.‌ این اتفاق زمانی رخ داد که قرار بود اسلحه کاملا نمایشی شلیک شود اما داخل آن تیر واقعی بود.

فیلم خارجی

هابیت

در این فیلم تعداد زیادی حیوان را وارد صحنه کردند؛ حیوان هایی که باید تحت کنترل می بودند اما افراد، دیگر قادر به کنترل کردن آن ها نشدند. وضعیت کنترل این حیوانات خیلی سخت و اسفناک شده بود. سه اسب، 6 گوسفند و چند بز و حداقل 12 مرغ در این فیلم حضور داشتند که همگی به خاطر مراقبت نامناسب از بین رفتند.

فیلم خارجی

 

 

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها