{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

از ساخت تیک تاک تا نقش در سریال جنایی: مردی که آرزو داشت نقش مرده را بازی کند!

از ساخت تیک تاک تا نقش در سریال جنایی: مردی که آرزو داشت نقش مرده را بازی کند!
کدخبر : 16234

صفحه رسمی سریال در صفحه نالی پیامی نوشته است: «منتظریم تا به رؤیای شما «جان» ببخشیم.»

یک مرد چهل و دو ساله به نام «جاش نالی» اهل کنتاکی که نزدیک به یک سال در شبکه اجتماعی تیک‌تاک خودش را به مردن می‌زد، سرانجام در یک سریال تلویزیونی می‌تواند مهارتش نشان دهد.

نالی به صورت رسمی به سریال «سی‌اس‌آی: وگاس» ملحق شده تا نقش یک جسد را بازی کند. او در تیک‌تاک با نام کاربری «جاش زنده متحرک» (Living_Dead_Josh) در انوع و اقسام لوکیشن‌ها از جنگل گرفته تا پیاده‌روی مشاهیر هالیوود خودش را به مردن زده است.

این مرد با انتشار ویدیویی تأیید کرده است که به سریال جنایی  «سی‌اس‌آی» ملحق شده: «پس از ۳۲۱ روز بازی در نقش یک نا-زنده با افتخار اعلام می‌کند که در فصل دوم سریال «سی‌اس‌آی: وگاس» نقش یک جسد مرده را بازی خواهم کرد.»

آقای نالی اولین ویدیوی خود را ۲۴ اکتبر ۲۰۲۱ به اشتراک گذاشته بود. او با ارسال این ویدیوها می‌نوشت: «نقش مرده را بازی می‌کنم تا وقتی که در یک فیلم یا سریال نقش مرده را به دست آورم.»

او به «یو‌اس‌ای تودی» می‌گوید: «ایمیلی از شبکه سی‌بی‌اس دریافت کردم که گفته بودند من را در تیک‌تاک دیده‌اند و می‌خواهند نقشی به من پیشنهاد کنند. در ابتدا باور نمی‌کردم، اما آن‌ها من را به کالیفرنیا بردند. معلوم شد که «ماریو ون پیبلز» کارگردان آن اپیزود است بنابراین جدا از اینکه برای سریال انتخاب شدم، توانستم با او ملاقات کنم، و این عالی بود. نمی‌توانم جلوی دوربین حرف بزنم، اما می‌توانم دراز بکشم و به راحتی ادای یک مرده را درآورم.»

نالی اضافه می‌کند: «با ضبط بیش از ۳۰۰ ویدیو، پیشرفت کردم و عملکردم بهتر شد. در ابتدا، می‌توانستید متوجه نفس کشیدن من شوید، یا خون مصنوعی خیلی بد به نظر می‌رسید. از شر خون خلاص شدم و در حبس کردن نفس بهتر عمل کردم.»

 

 

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها