{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

«رامی مالک» در نقش «باستر کیتون» باز می‌گردد

«رامی مالک» در نقش «باستر کیتون» باز می‌گردد
کدخبر : 16662

مالک در حال مذاکره با وارنرها برای نقش «باستر کیتون» است.

استودیوی برادران وارنر تله‌ویژن در حال مذاکره با «رامی مالک» برای نقش «باستر کیتون» در یک مینی‌سریال است. «مت ریوز» کارگردان «بتمن» که با برادران وارنر قرارداد دارد، با کمپانی «آیداهو پروداکشنز» یکی از تهیه‌کنندگان این پروژه خواهد بود.

کتاب بیوگرافی «باستر کیتون: زندگی یک فیلمساز» (Buster Keaton: A Filmmaker’s Life) به نویسندگی «جیمز کورتیس» ممکن است منبع الهام این پروژه باشد چرا که استودیو برای خریداری امتیاز تولید سریال بر اساس این کتاب در حال مذاکره است.

کیتون که در سال ۱۸۹۵ متولد شد و در سال ۱۹۶۶ از دنیا رفت، یکی از پیشگامان سینمای صامت بود. او در کودکی کنار والدینش که بازیگرانی سیار بودند نمایش اجرا می‌کرد و سپس از اواخر دهه ۱۹۱۰ وارد سینما شد. اولین فیلم او «شاگرد قصاب»  با همکاری «راسکو آرباکل» در سال ۱۹۱۷ بود. کیتون که در سال‌های بعد با هنرمندانی چون «ادوارد اف. کلاین» همکاری کرد، بیشتر با بدلکاری‌های باورنکردنی و کمدی‌های فیزیکی‌‌اش شناخته می‌شد. او پس از تأسیس کمپانی «باستر کیتون پروداکشنز» فیلم‌هایی چون «شرلوک جونیور» ، «ژنرال»  و «استیمبوت بیل جونیور» (Steamboat Bill, Jr) و بسیاری دیگر را تولید کرد. «اورسن ولز»  فیلم «ژنرال» را «بهترین کمدی تاریخ» نامیده است.

مالک که با سریال «آقای ربات» شبکه یو‌اس‌ای و فیلم «رپسودی بوهمی»  شناخته می‌شود، سابقه بازی در «وقتی برای مردن نیست» (No Time to Die) از چندگانه «جیمز باند» و «پاپیون» (Papillon) را دارد.

 

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها