{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

بیش از ۳۰ استخوان «جرمی رنر» در حادثه برف‌روبی شکسته است

بیش از ۳۰ استخوان «جرمی رنر» در حادثه برف‌روبی شکسته است
کدخبر : 16654

جرمی رنر بازیگر می گوید که در روز سال نو بیش از 30 استخوان را در یک تصادف برف روب شکسته است.

«جرمی رنر» در اینستاگرام فاش کرد که بیش از ۳۰ استخوان او در حادثه برف‌روبی دچار شکستگی شده است. او تصویری از خودش در حال نرمش و فیزیوتراپی در خانه منتشر کرده و پیامی به هواداران داده است.

رنر، 52 ساله، پیشتر گفته بود که از جراحات شدیدی که به گفته مقامات نوادا به قفسه سینه وی وارد شده بود، در خانه در حال نقاهت است.

رنر در پست‌های رسانه‌های اجتماعی روز شنبه، «عشق و قدردانی زیادی» از مردم به‌خاطر «پیام‌ها و تفکرشان» ابراز کرد.

او نوشت: «این بیش از 30 استخوان شکسته ترمیم می‌شوند، قوی‌تر می‌شوند، درست مانند عشق و پیوند با خانواده و دوستان.

او همچنین گفت: «تمرینات صبحگاهی، تصمیم‌گیری‌ها همگی این سال جدید را تغییر دادند… از تراژدی برای کل خانواده ام پدید آمدم و به سرعت روی اتحاد عشق عملی متمرکز شدم.”

پیش از این، رنر در پاسخ به پستی در توییتر روز دوشنبه درباره سریال «شهردار کینگ‌تاون» خود در «پارامونت+» گفت: «در خارج از مه مغزی که در حال بهبودی هستم، برای تماشای قسمت 201 با خانواده‌ام در خانه بسیار هیجان‌زده بودم.»

فیلم خارجی

همچنین طبق تایید سخنگوی او، خانواده این بازیگر دوست داشتنی درکنارش هستند و در بیمارستان به بهترین شکل ممکن به او رسیدگی می‌شود. طبق ادعای یکی از منابع خبری، رنر در حوالی کوهستان Rose زندگی می‌کرد که حدود ۲۵ مایل از شهر رینو ایالت نوادا فاصله داشت و در جریان کریسمس، این منطقه با طوفان شدیدی مواجه شد که منجر به قطع برق بیش از ۳۵۰۰۰ خانه در بخش‌های مختلف شد.

رنر نامزد بهترین بازیگر مرد در سال ۲۰۱۰ برای فیلم The Hurt Locker و همچنین نامزد بهترین بازیگر مکمل برای فیلم The Town شده بود. فصل دوم سریال Mayor of Kingstown با بازی Jeremy Renner در تاریخ ۱۵ ژانویه (۲۵ دی) از پارامونت پلاس پخش می‌شود.

این نامزد دوبار اسکار همچنین در فیلم‌های «انتقام‌جویان» مارول بازی می‌کند و در مجموعه «ماموریت غیرممکن» نقشی تکراری دارد.

 

 

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها