{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

محبوب‌ترین بازیگر زن کره‌ای کیست؟

محبوب‌ترین بازیگر زن کره‌ای کیست؟
کدخبر : 7143

جونگ هو-یئون به لطف سریال پربیننده نت‌فلیکس به شهرتی جهانی رسیده و از ماه گذشته نزدیک با جذب ۴۰۰ هزار هوادار جدید به ۱۳ میلیون دنبال‌کننده اینستاگرام رسیده است.

به گزارش هنر ام‌روز به نقل از خبرگزاری ایران آرت، جونگ هو-یئون" ستاره سریال "بازی ماهی مرکب" (Squid Game) نت‌فلیکس بیشترین دنبال‌کننده را در شبکه اجتماعی اینستاگرام دارد. جونگ به لطف سریال پربیننده نت‌فلیکس به شهرتی جهانی رسیده و از ماه گذشته نزدیک با جذب ۴۰۰ هزار هوادار جدید به ۱۳ میلیون دنبال‌کننده اینستاگرام رسیده است.

این بازیگر ۲۷ ساله رکورد "سونگ هه-کیو" بازیگر سریال "نسل خورشید" (Descendants of the Sun) را شکسته که در حال حاضر دارای ۱۲ میلیون دنبال‌کننده در این پلتفرم است.

جونگ رکورد ۱۲.۹ میلیون دنبال‌کننده "لی سونگ-کیونگ" بازیگر و مدل کره‌ای که با فیلم‌هایی چون "دکتر رمانتیک ۲" (Dr. Romantic 2) شناخته می‌شود را نیز پشت سر گذاشته است. "پارک هائه-سو" و "لی جونگ-جائه" دیگر بازیگران سریال "بازی ماهی مرکب" به‌تازگی صفحات اینستاگرام خود را ایجاد کرده‌اند.

jung-ho-yeon-squid-game-1

به گزارش 30نما، جونگ اخیراً در مصاحبه با "هرالد پاپ" از دوستی قدیمی‌اش با "جنی کیم" از گروه دخترانه "بلک‌پینک" (Blackpink) گفته است: "جنی خیلی خوشحال شد که من برای بازی در سریال "بازی ماهی مرکب" انتخاب شدم. برای من یک کافی تراک فرستاد، و دائماً در صفحاتش در شبکه‌های اجتماعی من را تشویق می‌کند."


jung-ho-yeon-squid-game-2

 

 

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها