{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

Glass Onion رکود شکنی کرد/ سومین فیلم پربیننده تاریخ نتفلیکس

Glass Onion رکود شکنی کرد/ سومین فیلم پربیننده تاریخ نتفلیکس
کدخبر : 16579

«پیاز شیشه‌ای» به رتبه سوم پربیننده‌ترین فیلم‌های تاریخ نتفلیکس رسید.

فیلم «گلس آنین: معمای چاقوکشی» به نویسندگی و کارگردانی «رایان جانسون» به سومین فیلم انگلیسی-زبان پربیننده تاریخ نتفلیکس تبدیل شد.

این دنباله با بازی «دنیل کریگ» در دو روز اول ۸۲.۱ میلیون ساعت و در یک هفته پس از آن ۱۲۷.۲۵ میلیون ساعت بیننده داشته و پس از «اعلان قرمز»  با ۳۶۴.۰۲ میلیون ساعت و «بالا را نگاه نکنید» (Don’t Look Up) با ۳۵۹.۷۹ میلیون ساعت بیننده در رتبه سوم پربیننده‌ترین فیلم‌های تاریخ پلتفرم در ده روز اول قرار گرفته است. «گلس آنین» در حال حاضر در فهرست پربیننده‌ترین فیلم‌های تاریخ نتفلیکس در یک ماه اول رتبه دهم را کسب کرده اما انتظار می‌رود تا چند هفته آینده به رتبه‌های بالاتر صعود کند.

 

فیلم خارجی

 

«موزیکال ماتیلدا» در فهرست هفتگی نتفلیکس با ۴۱.۱ میلیون ساعت در رده اول، و «برفک» ، «نوآ بامبک» با ۱۴.۷۵ میلیون ساعت در رتبه چهارم ایستاده‌اند.

در بخش عناوین تلویزیونی، سریال «ونزدی» همچنان حکمرانی می‌کند و هفته پیش ۱۰۳.۹ میلیون ساعت دیده شده است. فصل سوم سریال «امیلی در پاریس» نیز با ۹۵.۳ میلیون ساعت بیننده در رتبه دوم قرار دارد.

«ویچر: منشأ خون» که هفته گذشته در رتبه هفتم قرار داشت با ۶۴.۵ میلیون ساعت بیننده به رده سوم رسیده و مستند «هری و مگان» (Harry & Meghan) با ۲۲.۵ میلیون ساعت از رتبه دوم به ششم سقوط کرده است.

منبع: 30nama news

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها