{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

نقش دشوار دیگری در انتظار «کریستین بیل» با فیلم Church Of Living Dangerously

نقش دشوار دیگری در انتظار «کریستین بیل» با فیلم Church Of Living Dangerously
کدخبر : 5542

بیل در این فیلم نقش کشیشی را بازی می‌کند که به قاچاق مواد رو می‌آورد.

استودیوی نیو ریجنسی امتیاز تولید فیلم بر اساس مقاله «کلیسای خطرناک زیستن» (The Church of the Living Dangerously) مجله «ونتی فر» با بازی و تهیه‌کنندگی «کریستین بیل» را خریداری کرد. «چارلز رندولف» که با «رکود بزرگ» (The Big Short) به همراه «آدام مک‌کی» برنده اسکار شده نویسنده این فیلم است. رندولف فیلم «بمب خبری» (Bombshell) «مارگو رابی» را هم در کارنامه دارد.

بیل به واسطه کمپانی «گاتهام گروپ» با «اریک رابینسون» و «الن گلدسمیت وین» تهیه‌کننده این فیلم خواهد بود. رندولف و «دیود کوشنر» نویسنده مقاله از جمله دیگر تهیه‌کنندگان پروژه‌اند. بیل به‌تازگی در فیلم بدون عنوان «دیوید او. راسل» مقابل «مارگو رابی» و «دیوید جان واشینگتن» نقش‌آفرینی کرده و تصاویر بازی او در نقش «گور خداکش» در فیلم «ثور: عشق و تند» (Thor: Love and Thunder) درز کرده است.

مقاله کوشنر که در سال ۲۰۱۹ منتشر شد، در مورد کشیشی به نام «جان لی بیشاپ» ۵۴ ساله بود که کلیسای «امیدوار زیستن» (Living Hope) او دارای ۸۰۰۰ عضو بود. او در این کلیسا افرادی را جذب می‌کرد که جایی در کلیساهای دیگر نداشتند: نوجوانان هم‌جنس‌گرا، بی‌خانمان‌ها، و ولگردهایی که بیشاپ آن‌ها را «بی‌کلیساشده» می‌خواند. او با موی بلند، شلوار جین پاره و فروتنی خود، همان‌گونه که کوشنر می‌نویسد مثل «سمی هاگان» خواننده آمریکایی به نظر می‌رسید و گاهی با او اشتباه گرفته می‌شد. بیشاپ دوران کودکی وحشتناکی داشت و قربانی مسابقات باشگاه مشت‌زنی بود. مصرف مواد باعث شد که بیشاپ برای یک کارتل مکزیکی بیش از ۲۰ مرتبه اقدام به قاچاق مواد کند و پس از دستگیری پنج سال را پشت میله‌های زندان سپری کند.

 

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها