{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

احیا سریال Manifest

احیا سریال Manifest
کدخبر : 5675

خواسته هوادران سریال «مانیفست» (Manifest) سرانجام اجابت شد و نت‌فلیکس سریال کنسل‌شده ان‌بی‌سی را برای فصل چهارم و پایانی و ۲۰ اپیزود جدید احیا کرد.

این فصل به سازندگان امکان می‌دهد داستان شخصیت‌ها را به انتها برسانند و روایت نیمه‌کاره مانده را تمام کنند.

قسمت اول «مانیفست» سپتامبر سال ۲۰۱۸ روی ایر رفت و داستانی در مورد پرواز ۸۲۸ مونتگو ایر روایت کرد که پس از طی مسیری پرتلاطم به سلامت به زمین می‌نشیند، اما در همین چند ساعت، پنج سال از دنیا می‌گذرد. «جاش دالاس»، «ملیسا راکسبرو»، «جی‌آر رامیرز»، «لونا لیز»، و «مت لانگ» از جمله بازیگران این سریال بوده‌اند.

«مانیفست» محصول استودیوهای برادران وارنر و یونیورسال است و در میان سریال‌هایی که احتمال کنسل شدنشان وجود داشت، پربیننده‌ترین عنوان ان‌بی‌سی بود. «جف ریک» پدید‌آورنده سریال «مانیفست» است که قصد داشت این مجموعه را در قالب شش فصل برای شبکه ان‌بی‌سی بسازد.

«ملیسا راکسبرگ» و «جاش دالاس» برای بازگشت در فصل چهارم با نت‌فلیکس قرارداد بتسه‌اند. «جی.‌آر. رامیرز» نیز بنابر گزارش‌های غیررسمی بازخواهد گشت، در حالی که «پروین کاور» در حال مذاکره است.

احیای سریال‌های کنسل‌شده شبکه‌های ماهواره‌ای آمریکا در پلتفرمی جدید اتفاقی نادر است. بازگشت «مانیفست» برای فصل چهارم از این جهت قابل توجه است که استودیوی برادران وارنر تی‌وی پس از کنسل شده سریال در ان‌بی‌سی تمامی گزینه‌ها از جمله نت‌فلیکس را بررسی کرد و در تاریخ ۲۱ به کمپین احیای آن پایان داد.

با این حال، جنبش #SaveManifest در شبکه‌های اجتماعی قدرتمندانه پیش رفت و دو فصل اول مجموعه در نت‌فلیکس پربیننده شد. کمپانی «نیلسن» اعلام کرد که این سریال چهار هفته پیاپی در میان ۱۰ سریال پربیننده شبکه‌های استریم ویدیو جای گرفته و بیش از ۱ میلیارد دقیقه دیده شده است. فصل سوم «مانیفست» هفته گذشته به نت‌فلیکس اضافه شد و مذاکرات شبکه با برادران وارنر ادامه پیدا کرد.

ماه گذشته شبکه پیکاک که عملاً متعلق به ان‌بی‌سی است برای احیای «مانیفست» ابراز تمایل کرد اما نت‌فلیکس به سرعت مذاکرات را با برادران وارنر آغاز کرده بود. این سریال مسیری مشابه «لوسیفر» (Lucifer) طی کرد که پس از کنسل شدن در فاکس به نت‌فلیکس رفت و با پربیننده شدنش احیا شد.

 

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها