{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

No Time To Die؛ آخرین تریلر قبل از آغاز اکران منتشر شد

 No Time To Die؛  آخرین تریلر قبل از آغاز اکران منتشر شد
کدخبر : 5824

استودیوی ام‌جی‌ام از تریلر نهایی فیلم «وقتی برای مردن نیست» (No Time To Die) با بازی «دنیل کریگ» رونمایی کرد. ا

به گزارش هنر‌ام‌روز، به نقل از سینما نیوز، این استودیو قصد داشت آخرین قسمت چندگانه «جیمز باند» را بهار سال گذشته اکران کند اما پاندمی باعث شد که نمایش فیلم چند مرحله به تعویق افتد و سرانجام به ۸ اکتبر موکول شود. کریگ در این فیلم به کارگردانی «کری فوکوناگا» برای پنجمین و آخرین بار نقش باند را بازی کرده است.

کریگ اکتبر سال گذشته در مصاحبه با «جیمی فالن» گفته بود: «این فیلم از همه ما مهم‌تر است. می‌خواهیم آن را همزمان در سراسر دنیا عرضه کنیم اما حالا زمان مناسبی برای این کار نیست. بنابراین امیدواریم که ۲ آوریل تاریخ مورد نظر ما باشد.» او در مورد اینکه چه توصیه‌ای به بازیگر بعدی نقش باند دارد اضافه می‌کند: «گند نزن. اثر زیبا و شگفت‌انگیزی است. نمی‌دانم چه چیز دیگری باید بگویم.»

صفحه رسمی توییتر «جیمز باند» یک هفته قبل اعلام کرد که مراسم فرش قرمز افتتاحیه فیلم به زودی برگزار خواهد شد. در توییت صفحه «جیمز باند» می‌آید: «افتتاحیه جهانی «وقتی برای مردن نیست» سه‌شنبه ۲۸ سپتامبر ۲۰۲۱ در رویال آلبرت هال لندن برگزار خواهد شد. تهیه‌کنندگان «مایکل جی. ویلسون» و «باربارا بروکلی» و کارگردان «کری فوکوناگا» روی فرش قرمز به «دنیل کریگ» می‌پیوندند.»

در گزارشی که «ام‌آی‌۶ اچ‌کیو» دو هفته قبل منتشر کرد آمده بود که ام‌جی‌ام هرچه بیشتر برای عرضه این فیلم معطل کند، به سود کمتری خواهد رسید. هزینه تولید این پروژه به مرز ۳۱۴ میلیون دلار رسیده و با منتشر نشدن فیلم استودیو هر ماه تأخیر ۱ میلیون دلار ضرر می‌کند. تاکنون بین ۱۵۰ تا ۲۳۰ میلیون دلار برای بازاریابی این فیلم هزینه شده، بنابراین هزینه تولید و بازاریابی دست کم به ۴۶۴ میلیون دلار رسیده است. با توجه به اینکه استودیوها تنها ۵۰ درصد درآمد حاصل از فروش بلیت در سالن‌های سینما را دریافت می‌کنند، در این گزارش آمده است که فیلم به فروش ۹۳۲.۸ میلیون دلاری نیازمند است تا از منطقه قرمز بیرون آید.

جدا از کریگ، «رامی مالک»، «آنا دی آرماس»، «لاشانا لینچ»، «نایومی هریس»، «لئا سیدو»، «بن ویشا»، «جفری رایت»، و «رالف فاینس» در «وقتی برای مردن نیست» نقش‌آفرینی کرده‌اند. سالن‌های سینمای «ریگال» مارس سال ۲۰۲۰ فاش کرد که این فیلم ۱۶۳ دقیقه و طولانی‌ترین فیلم تاریخ چندگانه‌ی «جیمز باند» خواهد بود.

«وقتی برای مردن نیست» ۸ اکتبر ۲۰۲۱ (۱۶ مهر ماه ۱۴۰۰) در سالن‌های سینما اکران خواهد شد.

 

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها