{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

بهترین مدارس فیلمسازی جهان کدامند؟

بهترین مدارس فیلمسازی جهان کدامند؟
کدخبر : 16596

بهترین مدارس بازیگری فیلم، دانش آموزان را برای مشاغل مختلف در بازیگری فیلم، تولید تئاتر زنده، نمایشنامه، نویسندگی نمایشی، هنرهای تجسمی و فیلمبرداری آماده می کند.

همچنین، این مؤسسات بازیگری فیلم، تمام منابع مورد نیاز برای پرورش و ارائه یک مسیر شغلی متنوع و فراگیر را برای بازیگران و بازیگران فراهم می‌کنند. در ادامه به معرفی پنج تا از مشهورترین مدارس فیلمسازی جهان می‌پردازیم. 

مدرسه فیلم USC

USC تنها مدرسه سینما در جهان است که دانش‌آموزان می‌توانند تمام رشته‌های اصلی هنرهای سینمایی را کسب کنند. ظاهراً مدرسه یک تجربه یادگیری بین رشته ای عالی ارائه می دهد.

در USC، دانش آموزان در حدود هفت کلاس که در مورد فیلم، تلویزیون و رسانه های تعاملی تدریس می کنند، شرکت می کنند. آنها در معرض آخرین پیشرفت‌های تکنولوژیکی و روش‌های داستان سرایی در صنعت هستند و این فرصت را دارند که با برخی از موفق‌ترین مربیان آن ملاقات کرده و با آنها ارتباط برقرار کنند.

USC دارای دانشکده ها و منابع فوق العاده ای است که شناخته می شود بیشترین قدرت را دارد زیرا فلسفه اساسی آنها بیان می کند که بهترین آموزش از طریق ایجاد محیطی است که تئوری و عمل در تعامل مداوم باشند.

در این مدرسه هنرجویان می توانند دوره های فیلمنامه نویسی، کارگردانی، مطالعات سینما و رسانه، تدوین ویدئو و غیره را بیابند.

 

فیلم خارجی

 

موسسه فیلم آمریکایی (AFI)

 

موسسه فیلم آمریکایی مدرسه‌ای که دیوید لینچ درباره آن می‌گوید، رای اینکه به این مدرسه برود، حاضر است همه چیزش را در یک لحظه رها کند. موسسه فیلم آمریکایی (AFI) شاید معروف‌ترین مدرسه فیلمسازی در لس آنجلس یا حتی کل آمریکا باشد. با وجود برخی چالش‌ها برای حفظ شهرت پرآوازه خود، موسسه فیلم آمریکایی در سال‌های اخیر مسیر گذشته‌ی خود را پیش گرفته و برای دانشجویان امکان تولید چهار فیلم در طول دوره تحصیلی و دریافت مشاوره‌ از کارشناسان این صنعت چون استیو مک کوئین را فراهم می‌کند. در سال ۲۰۱۴، ۲۸ نامزد جایزه امی از فارغ التحصیلان این مدرسه بوده‌اند. همچنین، ان گارفینو (Anne Garefino) تهیه کننده‌ی پارک جنوبی (South Park) و کارگردان قو سیاه (Black Swan) دارن آرونوفسکی (Darren Aronofsky) در میان دانشجویان گذشته این موسسه هستند.

هزینه تحصیل در این مدرسه ۴۷,۰۳۰ $ برای دانشجویان سال اول و ۵۸,۲۱۶ $ برای دانشجویان سال دوم است.

سریال خارجی

 

دانشکده فیلم لندن

دانشکده فیلم لندن یکی از معتبرترین مدارس فیلم اروپا است که در قلب لندن قرار دارد و تنها برای دانشجویان تحصیلات تکمیلی دوره‌های آموزش ارائه می‌دهد. این مدرسه که بیش از ۶۰ سال از تاسیس آن می‌گذرد، تمرکز خود را بر مهارت‌های ساخت و تولید در یک محیط عملی می‌گذارد و توسط کرییتیو اسکیلست (Creative Skillset)، یک سازمان دولتی انگلیسی، به عنوان یکی از «سه دانشگاه‌ فیلم» در کشور نام‌گذاری شده است. اگرچه پذیرش مدرسه فیلم لندن سالانه کمتر از ۱۵۰ دانشجو است، پایگاه دانشجویی این دانشگاه بین‌المللی است و دانشجویان فعلی آن از بیش از ۶۰ کشور جهان هستند.

هزینه تحصیل در یک دوره دو ساله ۷۸,۰۴۳ دلار آمریکا برای همه دانشجویان است.

 

فیلم خارجی

 

دانشگاه نورث وسترن

در دانشگاه نورث وسترن شما فرصتی برای مطالعه و تمرین بازیگری، صدا، حرکت، رقص، کارگردانی، طراحی، تولید صحنه، نمایشنامه نویسی و دراماتورژی، همراه با تاریخ تئاتر، ادبیات و نقد خواهید داشت.

شما توانایی تجزیه و تحلیل موقعیت ها و مسائل پیچیده اجتماعی را از دیدگاه های مختلف در حالی که مهارت های تحقیق، نوشتن، بحث گروهی، ارائه شفاهی، عملکرد و تولید را توسعه می دهید، توسعه خواهید داد.

فیلم خارجی

 

مدرسه فیلم NYU

خارج از لس آنجلس، یکی از بهترین مدارس فیلمسازی آمریکا مدرسه فیلم NYU نیویورک است. اگر چه بخشی از دانشکده هنر Tisch دانشگاه نیویورک است، دانشکده فیلم NYU یک موسسه به حساب می آید. این دانشکده در مرکز یکی از عظیم ترین و مشهورترین شهرک های فرهنگی دنیا واقع شده است و فارغ التحصیلانی در کلاس دنیای چون مارتین اسکورسیزی، فیلمساز معروف، وینس گیلیگان، خالق سریال تلویزیونی Breaking Bad داشته است. تنها در یکی از مراسم های اسکار، 10 نفر از فارغ التحصیلان مدرسه فیلم NYU نامزد دریافت جایزه شدند. علاوه بر دانشگاه نیویورک، مدرسه فیلم نیویورک همچنین یک شعبه در سنگاپور دارد. علاوه بر دوره های تحصیلی در مقطع کارشناسی ارشد، این مدرسه کارشناسی ارشد هنرهای زیبا در رشته فیلمسازی ارائه می دهد.

هزینه تحصیل در این مدرسه 25،093 دلار برای همه دانش آموزان است. به عللاوه، برای ثبت نام در هر ترم 1،212 دلار، برای هر واحد اضافی 1،570 دلار و بین 2000 تا 15،000 دلار در هر سال برای تجهیزات مورد احتیاج و بیمه باید بپردازند.

فیلم خارجی

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها